Ogłoszenie


#1 2012-12-30 18:24:06

Yuno

http://www.iv.pl/images/11804974276711279446_thumb.jpg

Zarejestrowany: 2012-12-28
Posty: 14
Punktów :   
Poziom: 100 kuffa
EXP: 1.000.000
Punkty Art: 0
Gildia: -

Skille

Poniżej znajduje się rozpiska dostępnych skilli. Wszystkie one poza Nieśmiertelnością mają 10 poziomów. Aby zdobyć kolejny poziom należy przeznaczyć na to 1 Skill Point(SP). Co level każdy gracz otrzymuje 1 SP. Możliwe jest też zdobywanie ich przez eventy oraz niektóre questy. Gracz może posiąść dowolną liczbę skilli i sam je dobiera według tego jaki styl rozgrywki obierze. Poza zwykłymi skillami znajdują się tu też:
- Extra Skille - otrzymywane po wykonaniu konkretnych questów
- Unikatowe Skille - rozdawane przez GM wybranym graczom
- Hate Skille - które można wykorzystać tylko podczas raidów

Skille Nie-bojowe, których poziomów nie rozpisano pozwalają wytwarzać itemy czy korzystać z niektórych z nich etc. Na każdym schemacie, przepisie czy przedmiocie określony jest poziom danego skilla niezbędny do wejścia z nim w interakcję.

Skille Broni:
Prosty miecz jednoręczny

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 50%

Zakrzywiony miecz jednoręczny

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 50%

Jednoręczny sztylet

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 50%

Jednoręczny rapier

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 50%

Jednoręczny młot wojenny

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 50%

Prosty miecz dwuręczny

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 50%

Dwuręczna włócznia

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 50%

Dwuręczny topór wojenny

Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 50%

Rzucane ostrza

Poziom 1- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 5%
Poziom 2- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 15%
Poziom 4- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 20%
Poziom 5- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 25%
Poziom 6- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 30%
Poziom 7- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 35%
Poziom 8- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 40%
Poziom 9- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 45%
Poziom 10- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 50%

Sztuki walki (extra skill)

Poziom 1- pozwala zadawać obrażenia za pomocą walki wręcz
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 50%

Katana (extra skill)

Poziom 1- pozwala korzystać z katany
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 50%

Dwa ostrza (unikatowy skill)

Poziom 1- pozwala korzystać z dwóch ostrzy
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 50%

​Święty miecz (unikatowy skill)

Poziom 1- pozwala korzystać z mrocznego ostrza
Poziom 2- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom  będącym PK przez mroczne ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom  będącym PK przez mroczne ostrza  o 15%
Poziom 4- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza  o 20%
Poziom 5- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza  o 25%
Poziom 6- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza  o 30%
Poziom 7- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza  o 35%
Poziom 8- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza  o 40%
Poziom 9- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza  o 45%
Poziom 10- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza  o 50%
*Święty Miecz otrzymać może tylko i wyłącznie osoba pokroju "czystego" gracza, czyli osoba o charakterze wybitnie pozytywnym.

Mroczne ostrze (unikatowy skill)

Poziom 1- pozwala korzystać z mrocznego ostrza
Poziom 2- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 15%
Poziom 4- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 20%
Poziom 5- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 25%
Poziom 6- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 30%
Poziom 7- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 35%
Poziom 8- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 40%
Poziom 9- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 45%
Poziom 10- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza  o 50%
*Mroczne Ostrze otrzymać może tylko i wyłącznie osoba pokroju PK, czyli osoba o charakterze negatywnym.

Ilustrowane ostrze (unikatowy skill)

Poziom 1- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 2 kopię na 1 post w walce
Poziom 2- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 3 kopie na 2 posty w walce
Poziom 3- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 4 kopie 3 posty w walce
Poziom 4- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 5 kopi 4 posty w walce
Poziom 5- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 6 kopi 5 postów w walce
Poziom 6- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 7 kopi 6 postów w walce
Poziom 7- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 8 kopi 7 postów w walce
Poziom 8- pozwala użytkownikowi na  powieleniu swojej broni na 9 kopi 8 postów w walce
Poziom 9- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 10 kopi 9 postów w walce
Poziom 10- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 11 kopii 10 postów w walce

Ukryta broń (unikatowy skill)

Poziom 1- pozwala na użycie ukrytego ostrza 2 razy na walkę, 1% szansy na zatrucie
Poziom 2- pozwala na użycie ukrytego ostrza 4 razy na walkę, 2% szansy na zatrucie
Poziom 3- pozwala na użycie ukrytego ostrza 6 razy na walkę, 3% szansy na zatrucie
Poziom 4- pozwala na użycie ukrytego ostrza 8 razy na walkę, 4% szansy na zatrucie
Poziom 5- pozwala na użycie ukrytego ostrza 10 razy na walkę, 5% szansy na zatrucie
Poziom 6- pozwala na użycie ukrytego ostrza 12 razy na walkę, 6% szansy na zatrucie
Poziom 7- pozwala na użycie ukrytego ostrza 14 razy na walkę, 7% szansy na zatrucie
Poziom 8- pozwala na użycie ukrytego ostrza 16 razy na walkę, 8% szansy na zatrucie
Poziom 9- pozwala na użycie ukrytego ostrza 18 razy na walkę, 9% szansy na zatrucie
Poziom 10- pozwala na użycie ukrytego ostrza 20 razy na walkę, 10% szansy na zatrucie

Nieskończona włócznia (unikatowy skill)

Poziom 1- włócznia użytkownika jest praktycznie niezniszczalna
Poziom 2- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 5%
Poziom 3- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 10%
Poziom 4- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 15%
Poziom 5- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 20%
Poziom 6- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 25%
Poziom 7- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 30%
Poziom 8- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 35%
Poziom 9- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 45%
Poziom 10- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 50%
*Skille Dwuręcznej Włóczni i Nieskończonej sumują się.

Skille Bojowe:
Parowanie

Poziom 1- pozwala sparować atak(5% szans)
Poziom 2- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 10%
Poziom 3- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 15%
Poziom 4- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 20%
Poziom 5- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 25%
Poziom 6- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 30%
Poziom 7- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 35%
Poziom 8- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 40%
Poziom 9- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 45%
Poziom 10- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 50%

Opóźnianie

Opóźnianie pozwala zatrzymać atak przeciwnika, przez co na czas 1 posta jego statystyki zostają obniżone o 25%.
Poziom 1- pozwala korzystać z opóźniania(5% szans)
Poziom 2- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 10%
Poziom 3- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 15%
Poziom 4- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 20%
Poziom 5- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 25%
Poziom 6- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 30%
Poziom 7- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 35%
Poziom 8- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 40%
Poziom 9- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 45%
Poziom 10- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 50%

Ryk (hate skill)

Ryk pozwala zwiększyć poziom nienawiści potworów i powoduje, że automatycznie skupiają one swoje ataki na osobie, która go użyła.
Poziom 1- pozwala korzystać z ryku(efekt trwa 1 post na potworach i bossach w zasięgu 1m)
Poziom 2- zwiększa czas trwania efektu do 2 postów i zasięg do 2m
Poziom 3- zwiększa czas trwania efektu do 3 postów i zasięg do 3m
Poziom 4- zwiększa czas trwania efektu do 4 postów i zasięg do 4m
Poziom 5- zwiększa czas trwania efektu do 5 postów i zasięg do 5m
Poziom 6- zwiększa czas trwania efektu do 6 postów i zasięg do 6m
Poziom 7- zwiększa czas trwania efektu do 7 postów i zasięg do 7m
Poziom 8- zwiększa czas trwania efektu do 8 postów i zasięg do 8m
Poziom 9- zwiększa czas trwania efektu do 9 postów i zasięg do 9m
Poziom 10- zwiększa czas trwania efektu do 10 postów i zasięg do 10m

Bitewne leczenie

Poziom 1- przywraca 1% HP co jednego posta
Poziom 2- przywraca 2% HP co jednego posta
Poziom 3- przywraca 3% HP co jednego posta
Poziom 4- przywraca 4% HP co jednego posta
Poziom 5- przywraca 5% HP co jednego posta
Poziom 6- przywraca 6% HP co jednego posta
Poziom 7- przywraca 7% HP co jednego posta
Poziom 8- przywraca 8% HP co jednego posta
Poziom 9- przywraca 9% HP co jednego posta
Poziom 10- przywraca 10% HP co jednego posta

Nagła regeneracja

Nagła regeneracja losowo przywraca pełne HP, jeśli jego poziom zejdzie poniżej 15%.
Poziom 1- daje 1% szans na aktywowanie nagłej regeneracji
Poziom 2- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 2%
Poziom 3- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 3%
Poziom 4- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 4%
Poziom 5- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 5%
Poziom 6- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 6%
Poziom 7- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 7%
Poziom 8- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 8%
Poziom 9- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 9%
Poziom 10- zwiększa szansę na aktywowanie nagłej regeneracji do 10%

Medytacja(extra skill)

Medytacja pozwala na czasową regenerację HP oraz na zdejmowanie negatywnych efektów z własnej postaci. Aktywowanie jej wymaga skupienia się w bezruchu przez 1 post.
Poziom 1- pozwala korzystać z medytacji. Przywraca ona 5% HP przez 1 posta oraz zdejmuje z nas w tym czasie wszystkie negatywne efekty.
Poziom 2- zwiększa czas trwania medytacji do 2 postów.
Poziom 3- zwiększa czas trwania medytacji do 3 postów.
Poziom 4- zwiększa czas trwania medytacji do 4 postów.
Poziom 5- zwiększa czas trwania medytacji do 5 postów.
Poziom 6- zwiększa czas trwania medytacji do 6 postów.
Poziom 7- zwiększa czas trwania medytacji do 7 postów.
Poziom 8- zwiększa czas trwania medytacji do 8 postów.
Poziom 9- zwiększa czas trwania medytacji do 9 postów.
Poziom 10- zwiększa czas trwania medytacji do 10 postów.

Lekkie metalowe zbroje

Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 50% i niweluje ich kary do statystyk

Ciężkie metalowe zbroje

Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 50% i niweluje ich kary do statystyk

Skórzane zbroje

Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 50%

Światło ducha (hate skill)

Światło ducha przywraca stracone HP jako pancerz na 5 postów.
Poziom 1- za każde stracone 100HP zostaje dodane 10pkt pancerza
Poziom 2- za każde stracone 100HP zostaje dodane 20pkt pancerza
Poziom 3- za każde stracone 100HP zostaje dodane 30pkt pancerza
Poziom 4- za każde stracone 100HP zostaje dodane 40pkt pancerza
Poziom 5- za każde stracone 100HP zostaje dodane 50pkt pancerza
Poziom 6- za każde stracone 100HP zostaje dodane 60pkt pancerza
Poziom 7- za każde stracone 100HP zostaje dodane 70pkt pancerza
Poziom 8- za każde stracone 100HP zostaje dodane 80pkt pancerza
Poziom 9- za każde stracone 100HP zostaje dodane 90pkt pancerza
Poziom 10- za każde stracone 100HP zostaje dodane 100pkt pancerza

Duch walki (hate skill)

Duch walki pozwala zwiększyć na 3 posty pancerz.
Poziom 1- pozwala korzystać z ducha walki(pancerz zostaje zwiększony o 3%)
Poziom 2- zwiększa pancerz o 6%
Poziom 3- zwiększa pancerz o 9%
Poziom 4- zwiększa pancerz o 12%
Poziom 5- zwiększa pancerz o 15%
Poziom 6- zwiększa pancerz o 18%
Poziom 7- zwiększa pancerz o 21%
Poziom 8- zwiększa pancerz o 24%
Poziom 9- zwiększa pancerz o 27%
Poziom 10- zwiększa pancerz o 30%

Lekka tarcza

Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 50% i niweluje ich kary do statystyk

Ciężka tarcza

Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 50% i niweluje ich kary do statystyk

Nieśmiertelność (unikatowy skill)

Nieśmiertelność nie pozwala spaść poziomowi HP poniżej 50%.

Skille Pasywne:
Wyszukiwanie

Wyszukiwanie pozwala odnajdywać ukryte itemy.
Poziom 1- daje 10% szans na odnalezienie ukrytych itemów
Poziom 2- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 20%
Poziom 3- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 30%
Poziom 4- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 40%
Poziom 5- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 50%
Poziom 6- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 60%
Poziom 7- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 70%
Poziom 8- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 80%
Poziom 9- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 90%
Poziom 10- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 100%

Śledzenie

Śledzenie pozwala poruszać się za graczami i potworami nie będąc przez nich wykrytym.
Poziom 1- pozwala śledzić graczy nie posiadających wykrywania i potwory do poziomu 10
Poziom 2- pozwala śledzić graczy posiadających 1 poziom wykrywania i potwory do poziomu 20
Poziom 3- pozwala śledzić graczy posiadających 2 poziom wykrywania i potwory do poziomu 30
Poziom 4- pozwala śledzić graczy posiadających 3 poziom wykrywania i potwory do poziomu 40
Poziom 5- pozwala śledzić graczy posiadających 4 poziom wykrywania i potwory do poziomu 50
Poziom 6- pozwala śledzić graczy posiadających 5 poziom wykrywania i potwory do poziomu 60
Poziom 7- pozwala śledzić graczy posiadających 6 poziom wykrywania i potwory do poziomu 70
Poziom 8- pozwala śledzić graczy posiadających 7 poziom wykrywania i potwory do poziomu 80
Poziom 9- pozwala śledzić graczy posiadających 8 poziom wykrywania i potwory do poziomu 90
Poziom 10- pozwala śledzić graczy posiadających 9 poziom wykrywania i potwory do poziomu 100

Pościg (wymaga 7lvl śledzenia)

Pościg pozwala odnajdywać graczy i potwory, dzięki pozostawione przez nich ślady.
Poziom 1- pozwala odnajdywać graczy nie posiadających ukrywania się i potwory do poziomu 10
Poziom 2- pozwala odnajdywać graczy posiadających 1 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 20
Poziom 3- pozwala odnajdywać graczy posiadających 2 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 30
Poziom 4- pozwala odnajdywać graczy posiadających 3 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 40
Poziom 5- pozwala odnajdywać graczy posiadających 4 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 50
Poziom 6- pozwala odnajdywać graczy posiadających 5 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 60
Poziom 7- pozwala odnajdywać graczy posiadających 6 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 70
Poziom 8- pozwala odnajdywać graczy posiadających 7 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 80
Poziom 9- pozwala odnajdywać graczy posiadających 8 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 90
Poziom 10- pozwala odnajdywać graczy posiadających 9 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 100

Nasłuchiwanie

Nasłuchiwanie pozwala podsłuchiwać rozmowy innych graczy.
Poziom 1- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 10
Poziom 2- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 20
Poziom 3- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 30
Poziom 4- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 40
Poziom 5- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 50
Poziom 6- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 60 (ten poziom umożliwia podsłuchiwanie przez ściany)
Poziom 7- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 70
Poziom 8- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 80
Poziom 9- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 90
Poziom 10- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 100

Wykrywanie

Wykrywanie pozwala wyczuwać graczy i potwory znajdujące się w pobliżu.
Poziom 1- pozwala odnajdywać graczy posiadających 1 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 10
Poziom 2- pozwala odnajdywać graczy posiadających 2 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 20
Poziom 3- pozwala odnajdywać graczy posiadających 3 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 30
Poziom 4- pozwala odnajdywać graczy posiadających 4 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 40
Poziom 5- pozwala odnajdywać graczy posiadających 5 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 50
Poziom 6- pozwala odnajdywać graczy posiadających 6 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 60
Poziom 7- pozwala odnajdywać graczy posiadających 7 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 70
Poziom 8- pozwala odnajdywać graczy posiadających 8 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 80
Poziom 9- pozwala odnajdywać graczy posiadających 9 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 90
Poziom 10- pozwala odnajdywać graczy posiadających 10 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 100

Ukrywanie się

Ukrywanie się pozwala zakamuflować swoją obecność przed innymi graczami i potworami.
Poziom 1- pozwala ukryć się przed graczami nie posiadającymi wykrywania, posiadającymi 1 poziom pościgu i potworami do poziomu 10
Poziom 2- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 1 poziom wykrywania, posiadającymi 2 poziom pościgu i potworami do poziomu 20
Poziom 3- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 2 poziom wykrywania, posiadającymi 3 poziom pościgu i potworami do poziomu 30
Poziom 4- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 3 poziom wykrywania, posiadającymi 4 poziom pościgu i potworami do poziomu 40
Poziom 5- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 4 poziom wykrywania, posiadającymi 5 poziom pościgu i potworami do poziomu 50
Poziom 6- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 5 poziom wykrywania, posiadającymi 6 poziom pościgu i potworami do poziomu 60
Poziom 7- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 6 poziom wykrywania, posiadającymi 7 poziom pościgu i potworami do poziomu 70
Poziom 8- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 7 poziom wykrywania, posiadającymi 8 poziom pościgu i potworami do poziomu 80
Poziom 9- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 8 poziom wykrywania, posiadającymi 9 poziom pościgu i potworami do poziomu 90
Poziom 10- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 9 poziom wykrywania, posiadającymi 10 poziom pościgu i potworami do poziomu 100

Akrobatyka

Akrobatyka pozwala wyżej i dalej skakać oraz zwiększa szansę na unik.
Poziom 1- pozwala skakać 2m w górę oraz 3m w dal, zwiększa szansę na unik o 5%
Poziom 2- pozwala skakać 3m w górę oraz 4m w dal, zwiększa szansę na unik o 10%
Poziom 3- pozwala skakać 4m w górę oraz 5m w dal, zwiększa szansę na unik o 15%
Poziom 4- pozwala skakać 5m w górę oraz 6m w dal, zwiększa szansę na unik o 20%
Poziom 5- pozwala skakać 6m w górę oraz 7m w dal, zwiększa szansę na unik o 25%
Poziom 6- pozwala skakać 7m w górę oraz 8m w dal, zwiększa szansę na unik o 30%
Poziom 7- pozwala skakać 8m w górę oraz 9m w dal, zwiększa szansę na unik o 35%
Poziom 8- pozwala skakać 9m w górę oraz 10m w dal, zwiększa szansę na unik o 40%
Poziom 9- pozwala skakać 10m w górę oraz 11m w dal, zwiększa szansę na unik o 45%
Poziom 10- pozwala skakać 12m w górę oraz 12m w dal, zwiększa szansę na unik o 50%

Noktowizja

Noktowizja pozwala widzieć w ciemnościach.
Poziom 1- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 1m
Poziom 2- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 2m
Poziom 3- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 3m
Poziom 4- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 4m
Poziom 5- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 5m
Poziom 6- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 6m
Poziom 7- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 7m
Poziom 8- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 8m
Poziom 9- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 10m
Poziom 10- pozwala widzieć w ciemności tak samo jak w świetle słonecznym

Rentgen

Rentgen pozwala widzieć przez osłony.
Poziom 1- pozwala widzieć przez cienkie materiały takie jak zaciemnione szkło czy skóra
Poziom 2- pozwala widzieć przez cienkie ściany budynków
Poziom 3- pozwala widzieć przez średniej grubości ściany budynków
Poziom 4- pozwala widzieć przez grube ściany budynków
Poziom 5- pozwala widzieć przez cienkie ściany w dungeonach
Poziom 6- pozwala widzieć przez średniej grubości ściany w dungeonach
Poziom 7- pozwala widzieć przez grube ściany w dungeonach
Poziom 8- pozwala widzieć przez drzwi i ściany bonusowych pokojów
Poziom 9- pozwala widzieć przez drzwi i ściany pokoju bossa
Poziom 10- pozwala widzieć przez bariery

Sprint

Sprint pozwala szybciej się poruszać przez 1 post. Ponownie można go użyć po odczekaniu 3 postów.
Poziom 1- pozwala poruszać się 10% szybciej
Poziom 2- pozwala poruszać się 20% szybciej
Poziom 3- pozwala poruszać się 30% szybciej
Poziom 4- pozwala poruszać się 40% szybciej
Poziom 5- pozwala poruszać się 50% szybciej
Poziom 6- pozwala poruszać się 60% szybciej
Poziom 7- pozwala poruszać się 70% szybciej
Poziom 8- pozwala poruszać się 80% szybciej
Poziom 9- pozwala poruszać się 90% szybciej
Poziom 10- pozwala poruszać się 100% szybciej

Zwiększony limit wagowy

Zwiększony limit wagowy pozwala nosić przy sobie (poza EQ) więcej przedmiotów.
Poziom 1- pozwala nosić przy sobie 2 przedmioty więcej
Poziom 2- pozwala nosić przy sobie 4 przedmioty więcej
Poziom 3- pozwala nosić przy sobie 6 przedmiotów więcej
Poziom 4- pozwala nosić przy sobie 8 przedmiotów więcej
Poziom 5- pozwala nosić przy sobie 10 przedmiotów więcej
Poziom 6- pozwala nosić przy sobie 12 przedmiotów więcej
Poziom 7- pozwala nosić przy sobie 14 przedmiotów więcej
Poziom 8- pozwala nosić przy sobie 16 przedmiotów więcej
Poziom 9- pozwala nosić przy sobie 18 przedmiotów więcej
Poziom 10- pozwala nosić przy sobie 20 przedmiotów więcej

Skille Nie-bojowe:
Rybołówstwo

Kolejne poziomy pozwalają łowić większe/konkretne ryby.

Instrumenty muzyczne

Kolejne poziomy pozwalają grać na konkretnych instrumentach.

Szycie

Kolejne poziomy pozwalają tworzyć ubrania na bazie konkretnych schematów.

Gotowanie

Kolejne poziomy pozwalają gotować posiłki na bazie konkretnych przepisów.

Rozpoznawanie sprzętu

Kolejne poziomy pozwalają rozpoznawać konkretne sprzęty.

Rozpoznawanie broni

Kolejne poziomy pozwalają rozpoznawać konkretną broń.

Medycyna

Kolejne poziomy pozwalają wytwarzać medykamenty na bazie konkretnych przepisów.

Wykuwanie broni tnącej

Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.

Wykuwanie broni kłującej

Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.

Wykuwanie broni obuchowej

Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.

Wykuwanie lekkich metalowych zbroi

Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.

Tworzenie skórzanych pancerzy

Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.

Wykuwanie ciężkich metalowych zbroi

Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.

Naprawa sprzętu

Kolejne poziomy pozwalają naprawiać konkretne sprzęty.

Wydobywanie metali

Kolejne poziomy pozwalają wydobywać konkretne metale.

Negocjacja ceny kupna/sprzedaży

Poziom 1- pozwala kupować u NPC o 5% taniej
Poziom 2- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 10% taniej/drożej
Poziom 3- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 15% taniej/drożej
Poziom 4- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 20% taniej/drożej
Poziom 5- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 25% taniej/drożej
Poziom 6- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 30% taniej/drożej
Poziom 7- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 35% taniej/drożej
Poziom 8- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 40% taniej/drożej
Poziom 9- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 45% taniej/drożej
Poziom 10- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 50% taniej/drożej

Regeneracja chowańca

Poziom 1- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 10 postów
Poziom 2- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 9 postów
Poziom 3- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 8 postów
Poziom 4- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 7 postów
Poziom 5- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 6 postów
Poziom 6- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 5 postów
Poziom 7- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 4 posty
Poziom 8- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 3 posty
Poziom 9- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 2 posty
Poziom 10- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na posta

Oswajanie chowańca

Kolejne poziomy pozwalają oswajać konkretne chowańce.


http://i148.photobucket.com/albums/s22/Pearz_/Mirai_Nikki_Yuno_Gasai_Banner.png

Offline

 
GG Topki GM
Gordiana-
Akashis -
Brak !
Gordiana
Akashis

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB 1.2.23
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.3wrakow.pun.pl www.x-gaming.pun.pl www.cabalmasters.pun.pl www.rt1.pun.pl www.p-s-r.pun.pl