Poniżej znajduje się rozpiska dostępnych skilli. Wszystkie one poza Nieśmiertelnością mają 10 poziomów. Aby zdobyć kolejny poziom należy przeznaczyć na to 1 Skill Point(SP). Co level każdy gracz otrzymuje 1 SP. Możliwe jest też zdobywanie ich przez eventy oraz niektóre questy. Gracz może posiąść dowolną liczbę skilli i sam je dobiera według tego jaki styl rozgrywki obierze. Poza zwykłymi skillami znajdują się tu też:
- Extra Skille - otrzymywane po wykonaniu konkretnych questów
- Unikatowe Skille - rozdawane przez GM wybranym graczom
- Hate Skille - które można wykorzystać tylko podczas raidów
Skille Nie-bojowe, których poziomów nie rozpisano pozwalają wytwarzać itemy czy korzystać z niektórych z nich etc. Na każdym schemacie, przepisie czy przedmiocie określony jest poziom danego skilla niezbędny do wejścia z nim w interakcję.
Skille Broni:
Prosty miecz jednoręczny
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz jednoręczny o 50%
Zakrzywiony miecz jednoręczny
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez zakrzywiony miecz jednoręczny o 50%
Jednoręczny sztylet
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny sztylet o 50%
Jednoręczny rapier
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny rapier o 50%
Jednoręczny młot wojenny
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez jednoręczny młot wojenny o 50%
Prosty miecz dwuręczny
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez prosty miecz dwuręczny o 50%
Dwuręczna włócznia
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczną włócznię o 50%
Dwuręczny topór wojenny
Poziom 1- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 5%
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez dwuręczny topór wojenny o 50%
Rzucane ostrza
Poziom 1- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 5%
Poziom 2- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 15%
Poziom 4- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 20%
Poziom 5- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 25%
Poziom 6- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 30%
Poziom 7- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 35%
Poziom 8- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 40%
Poziom 9- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 45%
Poziom 10- zwiększa szansę na trafienie oraz obrażenia zadawane przez rzucane ostrza o 50%
Sztuki walki (extra skill)
Poziom 1- pozwala zadawać obrażenia za pomocą walki wręcz
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez walkę wręcz o 50%
Katana (extra skill)
Poziom 1- pozwala korzystać z katany
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez katanę o 50%
Dwa ostrza (unikatowy skill)
Poziom 1- pozwala korzystać z dwóch ostrzy
Poziom 2- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 15%
Poziom 4- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 20%
Poziom 5- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 25%
Poziom 6- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 30%
Poziom 7- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 35%
Poziom 8- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 40%
Poziom 9- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 45%
Poziom 10- zwiększa obrażenia zadawane przez dwa ostrza o 50%
Święty miecz (unikatowy skill)
Poziom 1- pozwala korzystać z mrocznego ostrza
Poziom 2- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 15%
Poziom 4- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 20%
Poziom 5- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 25%
Poziom 6- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 30%
Poziom 7- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 35%
Poziom 8- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 40%
Poziom 9- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 45%
Poziom 10- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom będącym PK przez mroczne ostrza o 50%
*Święty Miecz otrzymać może tylko i wyłącznie osoba pokroju "czystego" gracza, czyli osoba o charakterze wybitnie pozytywnym.
Mroczne ostrze (unikatowy skill)
Poziom 1- pozwala korzystać z mrocznego ostrza
Poziom 2- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 10%
Poziom 3- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 15%
Poziom 4- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 20%
Poziom 5- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 25%
Poziom 6- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 30%
Poziom 7- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 35%
Poziom 8- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 40%
Poziom 9- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 45%
Poziom 10- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane mobkom i graczom nie będącym PK przez mroczne ostrza o 50%
*Mroczne Ostrze otrzymać może tylko i wyłącznie osoba pokroju PK, czyli osoba o charakterze negatywnym.
Ilustrowane ostrze (unikatowy skill)
Poziom 1- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 2 kopię na 1 post w walce
Poziom 2- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 3 kopie na 2 posty w walce
Poziom 3- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 4 kopie 3 posty w walce
Poziom 4- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 5 kopi 4 posty w walce
Poziom 5- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 6 kopi 5 postów w walce
Poziom 6- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 7 kopi 6 postów w walce
Poziom 7- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 8 kopi 7 postów w walce
Poziom 8- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 9 kopi 8 postów w walce
Poziom 9- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 10 kopi 9 postów w walce
Poziom 10- pozwala użytkownikowi na powieleniu swojej broni na 11 kopii 10 postów w walce
Ukryta broń (unikatowy skill)
Poziom 1- pozwala na użycie ukrytego ostrza 2 razy na walkę, 1% szansy na zatrucie
Poziom 2- pozwala na użycie ukrytego ostrza 4 razy na walkę, 2% szansy na zatrucie
Poziom 3- pozwala na użycie ukrytego ostrza 6 razy na walkę, 3% szansy na zatrucie
Poziom 4- pozwala na użycie ukrytego ostrza 8 razy na walkę, 4% szansy na zatrucie
Poziom 5- pozwala na użycie ukrytego ostrza 10 razy na walkę, 5% szansy na zatrucie
Poziom 6- pozwala na użycie ukrytego ostrza 12 razy na walkę, 6% szansy na zatrucie
Poziom 7- pozwala na użycie ukrytego ostrza 14 razy na walkę, 7% szansy na zatrucie
Poziom 8- pozwala na użycie ukrytego ostrza 16 razy na walkę, 8% szansy na zatrucie
Poziom 9- pozwala na użycie ukrytego ostrza 18 razy na walkę, 9% szansy na zatrucie
Poziom 10- pozwala na użycie ukrytego ostrza 20 razy na walkę, 10% szansy na zatrucie
Nieskończona włócznia (unikatowy skill)
Poziom 1- włócznia użytkownika jest praktycznie niezniszczalna
Poziom 2- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 5%
Poziom 3- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 10%
Poziom 4- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 15%
Poziom 5- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 20%
Poziom 6- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 25%
Poziom 7- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 30%
Poziom 8- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 35%
Poziom 9- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 45%
Poziom 10- zwiększa dodatkowo obrażenia zadawane przez niezniszczalną włócznię o 50%
*Skille Dwuręcznej Włóczni i Nieskończonej sumują się.
Skille Bojowe:
Parowanie
Poziom 1- pozwala sparować atak(5% szans)
Poziom 2- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 10%
Poziom 3- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 15%
Poziom 4- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 20%
Poziom 5- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 25%
Poziom 6- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 30%
Poziom 7- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 35%
Poziom 8- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 40%
Poziom 9- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 45%
Poziom 10- zwiększa szansę na sparowanie ataku do 50%
Opóźnianie
Opóźnianie pozwala zatrzymać atak przeciwnika, przez co na czas 1 posta jego statystyki zostają obniżone o 25%.
Poziom 1- pozwala korzystać z opóźniania(5% szans)
Poziom 2- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 10%
Poziom 3- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 15%
Poziom 4- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 20%
Poziom 5- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 25%
Poziom 6- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 30%
Poziom 7- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 35%
Poziom 8- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 40%
Poziom 9- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 45%
Poziom 10- zwiększa szansę na zatrzymanie ataku do 50%
Ryk (hate skill)
Ryk pozwala zwiększyć poziom nienawiści potworów i powoduje, że automatycznie skupiają one swoje ataki na osobie, która go użyła.
Poziom 1- pozwala korzystać z ryku(efekt trwa 1 post na potworach i bossach w zasięgu 1m)
Poziom 2- zwiększa czas trwania efektu do 2 postów i zasięg do 2m
Poziom 3- zwiększa czas trwania efektu do 3 postów i zasięg do 3m
Poziom 4- zwiększa czas trwania efektu do 4 postów i zasięg do 4m
Poziom 5- zwiększa czas trwania efektu do 5 postów i zasięg do 5m
Poziom 6- zwiększa czas trwania efektu do 6 postów i zasięg do 6m
Poziom 7- zwiększa czas trwania efektu do 7 postów i zasięg do 7m
Poziom 8- zwiększa czas trwania efektu do 8 postów i zasięg do 8m
Poziom 9- zwiększa czas trwania efektu do 9 postów i zasięg do 9m
Poziom 10- zwiększa czas trwania efektu do 10 postów i zasięg do 10m
Bitewne leczenie
Poziom 1- przywraca 1% HP co jednego posta
Poziom 2- przywraca 2% HP co jednego posta
Poziom 3- przywraca 3% HP co jednego posta
Poziom 4- przywraca 4% HP co jednego posta
Poziom 5- przywraca 5% HP co jednego posta
Poziom 6- przywraca 6% HP co jednego posta
Poziom 7- przywraca 7% HP co jednego posta
Poziom 8- przywraca 8% HP co jednego posta
Poziom 9- przywraca 9% HP co jednego posta
Poziom 10- przywraca 10% HP co jednego posta
Nagła regeneracja
Nagła regeneracja losowo przywraca pełne HP, jeśli jego poziom zejdzie poniżej 15%.
Poziom 1- daje 1% szans na aktywowanie nagłej regeneracji
Poziom 2- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 2%
Poziom 3- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 3%
Poziom 4- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 4%
Poziom 5- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 5%
Poziom 6- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 6%
Poziom 7- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 7%
Poziom 8- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 8%
Poziom 9- zwiększa szansę aktywowanie nagłej regeneracji do 9%
Poziom 10- zwiększa szansę na aktywowanie nagłej regeneracji do 10%
Medytacja(extra skill)
Medytacja pozwala na czasową regenerację HP oraz na zdejmowanie negatywnych efektów z własnej postaci. Aktywowanie jej wymaga skupienia się w bezruchu przez 1 post.
Poziom 1- pozwala korzystać z medytacji. Przywraca ona 5% HP przez 1 posta oraz zdejmuje z nas w tym czasie wszystkie negatywne efekty.
Poziom 2- zwiększa czas trwania medytacji do 2 postów.
Poziom 3- zwiększa czas trwania medytacji do 3 postów.
Poziom 4- zwiększa czas trwania medytacji do 4 postów.
Poziom 5- zwiększa czas trwania medytacji do 5 postów.
Poziom 6- zwiększa czas trwania medytacji do 6 postów.
Poziom 7- zwiększa czas trwania medytacji do 7 postów.
Poziom 8- zwiększa czas trwania medytacji do 8 postów.
Poziom 9- zwiększa czas trwania medytacji do 9 postów.
Poziom 10- zwiększa czas trwania medytacji do 10 postów.
Lekkie metalowe zbroje
Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie metalowe zbroje o 50% i niweluje ich kary do statystyk
Ciężkie metalowe zbroje
Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie metalowe zbroje o 50% i niweluje ich kary do statystyk
Skórzane zbroje
Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez skórzane zbroje o 50%
Światło ducha (hate skill)
Światło ducha przywraca stracone HP jako pancerz na 5 postów.
Poziom 1- za każde stracone 100HP zostaje dodane 10pkt pancerza
Poziom 2- za każde stracone 100HP zostaje dodane 20pkt pancerza
Poziom 3- za każde stracone 100HP zostaje dodane 30pkt pancerza
Poziom 4- za każde stracone 100HP zostaje dodane 40pkt pancerza
Poziom 5- za każde stracone 100HP zostaje dodane 50pkt pancerza
Poziom 6- za każde stracone 100HP zostaje dodane 60pkt pancerza
Poziom 7- za każde stracone 100HP zostaje dodane 70pkt pancerza
Poziom 8- za każde stracone 100HP zostaje dodane 80pkt pancerza
Poziom 9- za każde stracone 100HP zostaje dodane 90pkt pancerza
Poziom 10- za każde stracone 100HP zostaje dodane 100pkt pancerza
Duch walki (hate skill)
Duch walki pozwala zwiększyć na 3 posty pancerz.
Poziom 1- pozwala korzystać z ducha walki(pancerz zostaje zwiększony o 3%)
Poziom 2- zwiększa pancerz o 6%
Poziom 3- zwiększa pancerz o 9%
Poziom 4- zwiększa pancerz o 12%
Poziom 5- zwiększa pancerz o 15%
Poziom 6- zwiększa pancerz o 18%
Poziom 7- zwiększa pancerz o 21%
Poziom 8- zwiększa pancerz o 24%
Poziom 9- zwiększa pancerz o 27%
Poziom 10- zwiększa pancerz o 30%
Lekka tarcza
Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez lekkie tarcze o 50% i niweluje ich kary do statystyk
Ciężka tarcza
Poziom 1- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 5%
Poziom 2- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 10%
Poziom 3- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 15%
Poziom 4- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 20%
Poziom 5- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 25%
Poziom 6- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 30%
Poziom 7- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 35%
Poziom 8- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 40%
Poziom 9- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 45%
Poziom 10- zwiększa pancerz dawany nam przez ciężkie tarcze o 50% i niweluje ich kary do statystyk
Nieśmiertelność (unikatowy skill)
Nieśmiertelność nie pozwala spaść poziomowi HP poniżej 50%.
Skille Pasywne:
Wyszukiwanie
Wyszukiwanie pozwala odnajdywać ukryte itemy.
Poziom 1- daje 10% szans na odnalezienie ukrytych itemów
Poziom 2- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 20%
Poziom 3- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 30%
Poziom 4- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 40%
Poziom 5- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 50%
Poziom 6- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 60%
Poziom 7- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 70%
Poziom 8- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 80%
Poziom 9- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 90%
Poziom 10- zwiększa szansę na odnalezienie ukrytych itemów do 100%
Śledzenie
Śledzenie pozwala poruszać się za graczami i potworami nie będąc przez nich wykrytym.
Poziom 1- pozwala śledzić graczy nie posiadających wykrywania i potwory do poziomu 10
Poziom 2- pozwala śledzić graczy posiadających 1 poziom wykrywania i potwory do poziomu 20
Poziom 3- pozwala śledzić graczy posiadających 2 poziom wykrywania i potwory do poziomu 30
Poziom 4- pozwala śledzić graczy posiadających 3 poziom wykrywania i potwory do poziomu 40
Poziom 5- pozwala śledzić graczy posiadających 4 poziom wykrywania i potwory do poziomu 50
Poziom 6- pozwala śledzić graczy posiadających 5 poziom wykrywania i potwory do poziomu 60
Poziom 7- pozwala śledzić graczy posiadających 6 poziom wykrywania i potwory do poziomu 70
Poziom 8- pozwala śledzić graczy posiadających 7 poziom wykrywania i potwory do poziomu 80
Poziom 9- pozwala śledzić graczy posiadających 8 poziom wykrywania i potwory do poziomu 90
Poziom 10- pozwala śledzić graczy posiadających 9 poziom wykrywania i potwory do poziomu 100
Pościg (wymaga 7lvl śledzenia)
Pościg pozwala odnajdywać graczy i potwory, dzięki pozostawione przez nich ślady.
Poziom 1- pozwala odnajdywać graczy nie posiadających ukrywania się i potwory do poziomu 10
Poziom 2- pozwala odnajdywać graczy posiadających 1 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 20
Poziom 3- pozwala odnajdywać graczy posiadających 2 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 30
Poziom 4- pozwala odnajdywać graczy posiadających 3 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 40
Poziom 5- pozwala odnajdywać graczy posiadających 4 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 50
Poziom 6- pozwala odnajdywać graczy posiadających 5 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 60
Poziom 7- pozwala odnajdywać graczy posiadających 6 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 70
Poziom 8- pozwala odnajdywać graczy posiadających 7 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 80
Poziom 9- pozwala odnajdywać graczy posiadających 8 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 90
Poziom 10- pozwala odnajdywać graczy posiadających 9 poziom ukrywania się i potwory do poziomu 100
Nasłuchiwanie
Nasłuchiwanie pozwala podsłuchiwać rozmowy innych graczy.
Poziom 1- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 10
Poziom 2- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 20
Poziom 3- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 30
Poziom 4- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 40
Poziom 5- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 50
Poziom 6- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 60 (ten poziom umożliwia podsłuchiwanie przez ściany)
Poziom 7- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 70
Poziom 8- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 80
Poziom 9- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 90
Poziom 10- pozwala podsłuchiwać graczy do poziomu 100
Wykrywanie
Wykrywanie pozwala wyczuwać graczy i potwory znajdujące się w pobliżu.
Poziom 1- pozwala odnajdywać graczy posiadających 1 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 10
Poziom 2- pozwala odnajdywać graczy posiadających 2 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 20
Poziom 3- pozwala odnajdywać graczy posiadających 3 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 30
Poziom 4- pozwala odnajdywać graczy posiadających 4 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 40
Poziom 5- pozwala odnajdywać graczy posiadających 5 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 50
Poziom 6- pozwala odnajdywać graczy posiadających 6 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 60
Poziom 7- pozwala odnajdywać graczy posiadających 7 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 70
Poziom 8- pozwala odnajdywać graczy posiadających 8 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 80
Poziom 9- pozwala odnajdywać graczy posiadających 9 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 90
Poziom 10- pozwala odnajdywać graczy posiadających 10 poziom ukrywania się lub śledzenia i potwory do poziomu 100
Ukrywanie się
Ukrywanie się pozwala zakamuflować swoją obecność przed innymi graczami i potworami.
Poziom 1- pozwala ukryć się przed graczami nie posiadającymi wykrywania, posiadającymi 1 poziom pościgu i potworami do poziomu 10
Poziom 2- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 1 poziom wykrywania, posiadającymi 2 poziom pościgu i potworami do poziomu 20
Poziom 3- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 2 poziom wykrywania, posiadającymi 3 poziom pościgu i potworami do poziomu 30
Poziom 4- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 3 poziom wykrywania, posiadającymi 4 poziom pościgu i potworami do poziomu 40
Poziom 5- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 4 poziom wykrywania, posiadającymi 5 poziom pościgu i potworami do poziomu 50
Poziom 6- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 5 poziom wykrywania, posiadającymi 6 poziom pościgu i potworami do poziomu 60
Poziom 7- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 6 poziom wykrywania, posiadającymi 7 poziom pościgu i potworami do poziomu 70
Poziom 8- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 7 poziom wykrywania, posiadającymi 8 poziom pościgu i potworami do poziomu 80
Poziom 9- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 8 poziom wykrywania, posiadającymi 9 poziom pościgu i potworami do poziomu 90
Poziom 10- pozwala ukryć się przed graczami posiadającymi 9 poziom wykrywania, posiadającymi 10 poziom pościgu i potworami do poziomu 100
Akrobatyka
Akrobatyka pozwala wyżej i dalej skakać oraz zwiększa szansę na unik.
Poziom 1- pozwala skakać 2m w górę oraz 3m w dal, zwiększa szansę na unik o 5%
Poziom 2- pozwala skakać 3m w górę oraz 4m w dal, zwiększa szansę na unik o 10%
Poziom 3- pozwala skakać 4m w górę oraz 5m w dal, zwiększa szansę na unik o 15%
Poziom 4- pozwala skakać 5m w górę oraz 6m w dal, zwiększa szansę na unik o 20%
Poziom 5- pozwala skakać 6m w górę oraz 7m w dal, zwiększa szansę na unik o 25%
Poziom 6- pozwala skakać 7m w górę oraz 8m w dal, zwiększa szansę na unik o 30%
Poziom 7- pozwala skakać 8m w górę oraz 9m w dal, zwiększa szansę na unik o 35%
Poziom 8- pozwala skakać 9m w górę oraz 10m w dal, zwiększa szansę na unik o 40%
Poziom 9- pozwala skakać 10m w górę oraz 11m w dal, zwiększa szansę na unik o 45%
Poziom 10- pozwala skakać 12m w górę oraz 12m w dal, zwiększa szansę na unik o 50%
Noktowizja
Noktowizja pozwala widzieć w ciemnościach.
Poziom 1- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 1m
Poziom 2- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 2m
Poziom 3- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 3m
Poziom 4- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 4m
Poziom 5- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 5m
Poziom 6- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 6m
Poziom 7- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 7m
Poziom 8- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 8m
Poziom 9- pozwala widzieć w ciemności rzeczy oddalone o 10m
Poziom 10- pozwala widzieć w ciemności tak samo jak w świetle słonecznym
Rentgen
Rentgen pozwala widzieć przez osłony.
Poziom 1- pozwala widzieć przez cienkie materiały takie jak zaciemnione szkło czy skóra
Poziom 2- pozwala widzieć przez cienkie ściany budynków
Poziom 3- pozwala widzieć przez średniej grubości ściany budynków
Poziom 4- pozwala widzieć przez grube ściany budynków
Poziom 5- pozwala widzieć przez cienkie ściany w dungeonach
Poziom 6- pozwala widzieć przez średniej grubości ściany w dungeonach
Poziom 7- pozwala widzieć przez grube ściany w dungeonach
Poziom 8- pozwala widzieć przez drzwi i ściany bonusowych pokojów
Poziom 9- pozwala widzieć przez drzwi i ściany pokoju bossa
Poziom 10- pozwala widzieć przez bariery
Sprint
Sprint pozwala szybciej się poruszać przez 1 post. Ponownie można go użyć po odczekaniu 3 postów.
Poziom 1- pozwala poruszać się 10% szybciej
Poziom 2- pozwala poruszać się 20% szybciej
Poziom 3- pozwala poruszać się 30% szybciej
Poziom 4- pozwala poruszać się 40% szybciej
Poziom 5- pozwala poruszać się 50% szybciej
Poziom 6- pozwala poruszać się 60% szybciej
Poziom 7- pozwala poruszać się 70% szybciej
Poziom 8- pozwala poruszać się 80% szybciej
Poziom 9- pozwala poruszać się 90% szybciej
Poziom 10- pozwala poruszać się 100% szybciej
Zwiększony limit wagowy
Zwiększony limit wagowy pozwala nosić przy sobie (poza EQ) więcej przedmiotów.
Poziom 1- pozwala nosić przy sobie 2 przedmioty więcej
Poziom 2- pozwala nosić przy sobie 4 przedmioty więcej
Poziom 3- pozwala nosić przy sobie 6 przedmiotów więcej
Poziom 4- pozwala nosić przy sobie 8 przedmiotów więcej
Poziom 5- pozwala nosić przy sobie 10 przedmiotów więcej
Poziom 6- pozwala nosić przy sobie 12 przedmiotów więcej
Poziom 7- pozwala nosić przy sobie 14 przedmiotów więcej
Poziom 8- pozwala nosić przy sobie 16 przedmiotów więcej
Poziom 9- pozwala nosić przy sobie 18 przedmiotów więcej
Poziom 10- pozwala nosić przy sobie 20 przedmiotów więcej
Skille Nie-bojowe:
Rybołówstwo
Kolejne poziomy pozwalają łowić większe/konkretne ryby.
Instrumenty muzyczne
Kolejne poziomy pozwalają grać na konkretnych instrumentach.
Szycie
Kolejne poziomy pozwalają tworzyć ubrania na bazie konkretnych schematów.
Gotowanie
Kolejne poziomy pozwalają gotować posiłki na bazie konkretnych przepisów.
Rozpoznawanie sprzętu
Kolejne poziomy pozwalają rozpoznawać konkretne sprzęty.
Rozpoznawanie broni
Kolejne poziomy pozwalają rozpoznawać konkretną broń.
Medycyna
Kolejne poziomy pozwalają wytwarzać medykamenty na bazie konkretnych przepisów.
Wykuwanie broni tnącej
Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.
Wykuwanie broni kłującej
Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.
Wykuwanie broni obuchowej
Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.
Wykuwanie lekkich metalowych zbroi
Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.
Tworzenie skórzanych pancerzy
Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.
Wykuwanie ciężkich metalowych zbroi
Kolejne poziomy pozwalają tworzyć sprzęt na bazie konkretnych schematów.
Naprawa sprzętu
Kolejne poziomy pozwalają naprawiać konkretne sprzęty.
Wydobywanie metali
Kolejne poziomy pozwalają wydobywać konkretne metale.
Negocjacja ceny kupna/sprzedaży
Poziom 1- pozwala kupować u NPC o 5% taniej
Poziom 2- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 10% taniej/drożej
Poziom 3- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 15% taniej/drożej
Poziom 4- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 20% taniej/drożej
Poziom 5- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 25% taniej/drożej
Poziom 6- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 30% taniej/drożej
Poziom 7- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 35% taniej/drożej
Poziom 8- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 40% taniej/drożej
Poziom 9- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 45% taniej/drożej
Poziom 10- pozwala kupować/sprzedawać u NPC o 50% taniej/drożej
Regeneracja chowańca
Poziom 1- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 10 postów
Poziom 2- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 9 postów
Poziom 3- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 8 postów
Poziom 4- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 7 postów
Poziom 5- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 6 postów
Poziom 6- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 5 postów
Poziom 7- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 4 posty
Poziom 8- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 3 posty
Poziom 9- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na 2 posty
Poziom 10- pozwala chowańcowi przywrócić 50% HP właściciela lub innych graczy raz na posta
Oswajanie chowańca
Kolejne poziomy pozwalają oswajać konkretne chowańce.
Offline